
VÚB banka je najlepšie komunikujúcou bankovou inštitúciou na Slovensku za rok 2018. Hermes Komunikátor roka každoročne hodnotí komunikáciu inštitúcií so zákazníkmi a VÚB banka získala 1. miesto. Umiestnili sme sa pred Slovenskou sporiteľňou a Poštovou bankou.
Komunikácia so zákazníkom zahŕňa nielen marketingové a reklamné aktivity, ale hlavne každodennú prácu zamestnancov banky smerom ku klientom a to na pobočkách i na centrále.
„Všetci, ktorí nás takto hodnotili, si všimli pozitívny trend v našom proklientskom prístupe, preto toto ocenenie patrí všetkým zamestnancom VÚB banky, ktorí komunikujú dennodenne s klientami“ hovorí riaditeľka odboru korporátnej a marketingovej komunikácie Martina Hrivnáková.
Ocenenia za najlepšiu komunikáciu so zákazníkom sa odovzdávali po piatykrát. Hodnotenie komunikácie vychádzalo z reprezentatívneho kvantitatívneho prieskumu realizovaného prieskumnou spoločnosťou MEDIAN SK. Prieskum prebiehal na vzorke minimálne 9 000 respondentov, za prvých deväť mesiacov kalendárneho roka. Ceny Hermes Komunikátor roka 2018 boli udelené prvým trom spoločnostiam z piatich nominovaných, ktorých komunikáciu určili výsledky prieskumu ako najlepšiu v jednotlivých kategóriách: Bankovníctvo, Poisťovníctvo, Telekomunikácie, Obchodné reťazce a Automobily.
Táto cena nie je jediná, ktorú sme túto zimu vo VÚB banke získali. Cenu si tiež odnieslo Quatro, ktoré je podľa prieskumu agentúry Nielsen najdôveryhodnejšou značkou v kategórii Poskytovatelia spotrebiteľských úverov.
Do jednej z najrozsiahlejších ankiet zameraných na spotrebiteľskú dôveru sa na prelome mesiacov september a október 2018 zapojilo 2000 respondentov, ktorí hodnotili v 47 kategóriách takmer 420 značiek.
„Sme veľmi radi, že Quatro si upevňuje svoju pozíciu na trhu a spotrebitelia k tejto už tradičnej značke prechovávajú najväčšiu dôveru,“povedala Martina Hrivnáková, riaditeľka odboru korporátnej a marketingovej komunikácie.